انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

مهم ترین علت رفتن پیش یک متخصص ارتودنسی برای کودکان و بزرگسالان یک چیز می باشد: به منظور درمان دندان های کج و نامرتب و ناهماهنگی های آرواره ها. انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی به شما کمک می کند دندان هایتان صاف و مرتب شود و وضعیت آرواره هایتان بهبود پیدا کند. این کار از طریق اصلاح دندان ها و قرارگرفتن درست و مرتب آنها در کنار یکدیگر و تصحیح نحوه قرار گرفتن آرواره ها روی هم انجام می گیرد.

این متخصصان ارتودنسی از بریس ها (braces)، پلاک ها و دیگر دستگاه ها استفاده می نمایند. هدگیر ها (headgear) نیز از این جمله دستگاه ها می باشند که دور سر و یا گردن بیمار قرار می گیرند و فشار لازم به منظور جابه جایی دندان را تامین می کنند. متخصصان ارتودنسی از دستگاه های نگه دارنده به منظور نگه داشتن دندان در محل خود استفاده می کنند.

بهترین متخصص ارتودنسی در فردیس | بهترین متخصص ارتودنسی در مارلیک

دندانپزشکان عمومی و همچنین متخصصین اطفال در رشته دندانپزشکی، می بایست کودکان دارای مشکل دندان یا آرواره را به متخصصین ارتودنسی ارجاع دهند. در خیلی از اوقات این اتفاق به درخواست خود کودک اتفاق می افتد، زیرا به دلیل شکل دندان یا شکل فک اش مورد تمسخر قرار گرفته است. برای اینکه متخصص ارتودنسی بشوید، اول می بایست مدرک دندانپزشکی عمومی خود را دریافت کنید. این دوره در کشور ایران معمولا شش سال به طول خواهد انجامید. بعد از آن با شرکت در امتحان دستیاری می توانید به مقطع تخصص ارتودنسی وارد شوید. تعدادی از دندانپزشکان عمومی می توانند مشکلات ارتودنسی کوچک را برطرف کنند و بعضی از کارهای مربوط به این رشته را انجام دهند. ولی برای درمان مشکلات پیچیده تر و موارد مهم تر بیماران را به متخصص ارتودنسی ارجاع خواهند داد.

بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر | بهترین متخصص ارتودنسی در پرند

 

چرا باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟
تعدادی از بیماران فقط برای صاف و مرتب کردن دندانهایشان به متخصص ارتودنسی مراجعه کنند. اما در درمان ارتودنسی، چیزی که مهم تر از صاف شدن دندان هاست این می باشد که خطوط آرواره های بالا و پایین بر روی هم قرار گرفته باشد و مشکلات فک بیمار برطرف شده باشد. در کنار این موضوع، صاف و مرتب شدن دندان ها اتفاق خواهد افتاد و به این صورت بیمار علاوه بر فاکتور زیبایی، سلامت دندان هایش را تضمین شده خواهد دید.

بهترین متخصص ارتودنسی در فردیس | بهترین متخصص ارتودنسی در مارلیک

پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی
انتخاب کردن بهترین متخصص ارتودنسی تصمیم بسیار مهمی است. می دانیم که همه بیماران به دنبال بهترین طرح درمان و نتیجه ای عالی با هزینه ای معقول و طول درمان مناسب هستند. ما می خواهیم در این کار مهم و انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی که برخی از اوقات بسیار چالش برانگیز است به شما کمک کنیم:
یک لیست از چند متخصص ارتودنسی در محل زندگی خود و یا نزدیکترین منطقه به محل زندگی خود که متخصص ارتودنسی دارای پروانه طبابت در آنجا بفپه فعالیت مشغول باشد، تهیه کنید.
از دندانپزشک، خانواده و دوستان خود بخواهید بهترین متخصص ارتودنسی که می شناسند را به شما معرفی کنند.

در سایت رسمی انجمن ارتودنسی ایران جستجو کنید و به دنبال متخصص ارتودنسی تایید شده  و دارای صلاحیت بگردید.

در مورد گزینه های مختلفی که دارید تحقیقات لازم را انجام دهید.

از بیمارانی که تحت درمان ارتودنسی با متخصصین ارتودنسی محل زندگی شما هستند صحبت کنید و نظرشان را در مورد دکترشان بپرسید.
اطمینان حاصل کنید که گزینه هایی که به شما معرفی شده اند، حتما متخصص ارتودنسی باشند. زیرا خیلی از دندانپزشکان هم به انجام درمان های ارتودنسی اقدام میکنند، ولی شما خواهان بهترین ها هستید.

زمانی که موفق شدید متخصص ارتودنسی مورد نظر خود را انتخاب کنید، به سایت و صفحه او در شبکات اجتماعی سر بزنید و بخش نظرات را بخوانید.
به منظور مشاوره با متخصص ارتودنسی مورد نظر خود حتما دیدار کنید.
برای گرفتن تصمیم آگاهانه می بایست سوال های درستی بپرسید.

در مورد رویکرد درمانی مناسب دندانتان با متخصص ارتودنسی مورد نظر خود صحبت کنید و در مورد روش های دیگر درمان نیز صحبت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

در مورد هزینه های درمان و بیمه درمانیتان با متخصص ارتودنسی خود صحبت کنید.

به این ترتیب، شما می توانید متخصص مناسب شرایط خودتان را پیدا کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر | بهترین متخصص ارتودنسی در پرند

جناب آقای دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت  پس از کسب نمودن مدرک تخصصی ارتودنسی و سپری نمودن دوره های تخصصی ارتودنسی و همچنین با دارا بودن مدرک بورد تخصصی ارتودنسی، یکی از اعضای بسیار برجسته و بسیار مطرح انجمن ارتودنتیست های ایران و همینطور یکی از اعضای برتر هیئت علمی دانشگاه می باشند و به دانش ارتودنسی کاملا مسلط می باشند. مطب تخصصی ارتودنسی در شهریار با در اختیار داشتن بهترین، پیشرفته ترین و کاملترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین تسلط کامل به دانش دندانپزشکی در زمینه ارتودنسی و همچنین با در اختیار داشتن کادری دلسوز،مجرب و بسیار حرفه ای در طی ساعات 11 تا 20:30 روزهای زوج هفته، آماده ارائه بهترین و کاملترین خدمات مشاوره و درمان به شما مراجعه کنندگان گرانقدر، بزرگوار و عزیز می باشد. منتظر حضور گرم شما بیماران گرانقدر، بزرگوار و عزیز در مطب تخصصی دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریار خواهیم بود.

متخصص ارتودنسی در شهریار/ متخصص ارتودنسی در اندیشه

بیماران و مراجعه کنندگان گرانقدر، بزرگوار و عزیز، شما میتوانید به منظور بهره مندی از خدمات مشاوره و درمان در زمینه درمان های تخصصی ارتودنسی از بهترین متخصص  ارتودنسی در شهریار، بهترین متخصص ارتودنسی رباط کریم، بهترین متخخص ارتودنسی در کرج، بهترین متخصص ارتودنسی در شهرقدس، بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر، بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران، بهترین متخصص ارتودنسی در اندیشه، بهترین متخصص ارتودنسی در پرند، به مطب تخصصی ارتودنسی دکتر امیرحسین خطیبی مراجعه بفرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مطب دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریارتماس بگیرید.

متخصص ارتودنسی در شهریار / متخصص ارتودنسی در اندیشه

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما