بیرون آوردن زبان

بیرون آوردن زبان

 

متخصص ارتودنسی در شهریار

بیرون آوردن زبان یکی از عادات مخرب دهان می باشد که کودک زبان خود را به قسمت جلو رانده و مابین دندانهای جلویی فک بالا و پایین قرار می دهد. عادت بیرون آوردن زبان تا 2 سالگی کاملا طبیعی است ولی از این سن به بعد سبب ایجاد مشکلاتی می گردد. عادات بیرون آوردن زبان اغلب به دنبال مکیدن انگشت که سبب فاصله افتادن بین دندان های جلویی فک بالا و پایین می شود بوجود می آید. درمان عادت بیرون آوردن زبان به وسیله دستگاه متحرک ارتودنسی می باشد که به راحتی توسط دندانپزشک بر روی فک بالا قرار گرفته و از بیرون آمدن زبان ممانعت می کند.

بهترین متخصص ارتودنسی در شهریار | بهترین متخصص ارتودنسی در ملارد

گاهی زبان می‏تواند عامل ایجاد كننده اختلالات دندانی باشد. در كودكان یك بلع ساده و طبیعی همراه با فشار و بیرون آوردن زبان، در زمانی كه دندانها با هم تماس داشته یا کمی فاصله دارند، می‏تواند باعث اختلالات دندانی شود.

همین طور اگر كودك به صورت طبیعی و نرمال با بستن دندانها و بستن كامل لبها و قرار دادن زبان بر روی كام و پشت دندانهای جلو فک بالا عمل بلع را انجام دهد، می‏تواند سبب اختلالات دندانی گردد. بلع ساده همراه با فشار زبان معمولا با تاریخچه ه‏ای از عادت مكیدن انگشت همراه می باشد، زیرا در این حالت برای زبان الزامی است كه به سمت جلو حركت كند. عادت بیرون آوردن زبان به صورتهای متفاوتی به چشم می‏خورد.
بیرون آوردن زبان ممكن است بقایای حالتی در دوران نوزادی باشد، بدین صورت كه بعضی از افراد در خلال رویش دندانهای جلویی شیری، حالت وضعی زبانشان تغییر نمی‏كند و نوك زبانشان در پشت و مابین دندان های جلویی قرار می‏گیرد.

در صورت ادامه یافتن این وضعیت، رویش دندان های کودک دچار مشکل شده و در آینده به درمان ارتودنسی نیاز خواهد داشت.

بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر | بهترین متخصص ارتودنسی در شهر قدس

دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت  پس از طی کردن و گذراندن دوره های تخصصی ارتودنسی، با دارا بودن بورد تخصصی ارتودنسی و همچنین مدرک متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت، یکی از اعضای بسیار برجسته و برتر انجمن ارتودنتیست های ایران می باشند و به دانش نوین ارتودنسی کاملا مسلط هستند. مطب تخصصی ارتودنسی در شهریار با در اختیار داشتن پیشرفته ترین و کاملترین و بهترین امکانات و تکنولوژِی های روز دنیا و دانش برتر دندانپزشکی در زمینه علم ارتودنسی و همچنین با در اختیار داشتن کادری بسیار مجرب و حرفه ای و دلسوز، در روزهای زوج هفته، در ساعات 15 تا 20:30، آماده ارائه برترین خدمات مشاوره و درمان ارتودنسی به شما مراجعه کنندگان گرامی و محترم می باشد. منتظر حضور گرم شما مراجعه کنندگان و دوستان عزیز در مطب تخصصی دکتر امیرحسین خطیبی متخصص ارتودنسی در شهریار خواهیم بود.

بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر | بهترین متخصص ارتودنسی در شهر قدس

بیماران و مراجعه کنندگان محترم و گرامی، می توانند به منظور استفاده از برترین خدمات مشاوره و کاملترین خدمات درمان در زمینه درمان های تخصصی ارتودنسی از بهترین متخصص  ارتودنسی در شهریار، بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران، بهترین متخخص ارتودنسی در اندیشه، بهترین متخصص ارتودنسی در اسلامشهر، بهترین متخصص ارتودنسی در رباط کریم، بهترین متخصص ارتودنسی در پرند، بهترین متخصص ارتودنسی در شهرقدس، بهترین متخصص ارتودنسی در کرج، به مطب تخصصی ارتودنسی دکتر امیرحسین خطیبی مراجعه بفرمایند.

متخصص ارتودنسی در شهریار/ متخصص ارتودنسی در اندیشه

در این مرکز درمانی با بهترین و به روزترین امکانات دندانپزشکی در زمینه دانش ارتودنسی در خدمت شما عزیزان هستیم.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما