متخصص ارتودنسی در صبا شهر

متخصص ارتودنسی در صبا شهر

متخصص ارتودنسی در صبا شهر

نحوه ی انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب

برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب، می توانید از روش ‌های مختلفی استفاده کرده و بهترین ارتودنتیست را برگزینید. افرادی که به دنبال درمان ناهنجاری های دندانی خود هستند، می توانند فرصت طلایی را از دست نداده و هم اکنون با همکاران ما در ارتباط باشند. لازم به ذکر خواهد بود که دکتر خطیبی متخصص ارتودنسی بوده و می تواند باکیفیت ترین خدمات را در این زمینه ارائه دهد. از مراجعه کنندگان درخواست می شود که در طول درمان صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند. در این صورت می توانند به نتیجه مطلوبی از درمان خود برسند. در حین انتخاب بهترین ارتودنسی، توصیه می گردد که از روش های زیر بهره مند شوید:

-          پرسش از دوستان و خانواده: افرادی که به دنبال آشنایی با بهترین متخصص ارتودنسی هستند، می توانند این موضوع را با دوستان خود در میان بگذارند.

-          مشاوره با دندانپزشک: می توانید با دندانپزشک خود در مورد نیاز به درمان ارتودنسی صحبت کرده و از او بخواهید تا بهترین متخصص ارتودنسی را برای شما معرفی نماید.

-         مطالعه نظرات و بازخوردها: می توانید نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی را درباره متخصصان ارتودنسی مورد نظرتان مطالعه کنید. این امر می تواند به شما کمک نماید تا در مورد کیفیت خدمات و تجربه بیماران دیگر، یک دید کلی داشته باشید.

  •          بررسی تحصیلات و تجربه: مطمئن شوید که متخصص ارتودنسی مدنظرتان، مدرک تحصیلی مناسب و مربوطه را داشته باشد. برای این منظور می توانید جستجوها و تحقیقات لازم را انجام دهید. در سایر بخش های مقاله به دنبال بررسی وظایف متخصصان ارتودنسی و دندانپزشک ها هستیم. با ما همراه باشید.
  •  

سایر روش های مورد توجه در حین انتخاب ارتودنتیست

-          ملاقات و مشاوره: برای اطمینان از انتخاب درست، می توانید با چند متخصص ارتودنسی مشاوره و ملاقات کنید. در طول این جلسات می توانید درباره روش‌ های درمان، تجربه، هزینه و سایر جزئیات مربوط به درمان صحبت کرده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

  •          دقت به تعامل و ارتباط: انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب نیازمند ارتباط و تعامل بالا است. مطمئن شوید که ارتودنتیست قادر به شنیدن نیازها و تمایلات شما است و قادر به ارائه پاسخ ‌های مناسب می باشد. همچنین بررسی هزینه‌ های درمان و تداوم مراقبت‌ های پس از درمان نیز مهم است. به یاد داشته باشید که ارتودنسی یک درمان طولانی مدتی بوده و نیازمند تعهد و همکاری بیمار است. بنابراین انتخاب یک ارتودنتیست خوب می تواند تاثیر مستقیمی بر نتیجه نهایی درمان داشته باشد.
  •  

ارتودنسی

 

تفاوت بین متخصص ارتودنسی و دندانپزشک کدامند؟

متخصص ارتودنسی و دندانپزشک دو حوزه متفاوت در رشته ی دندانپزشکی هستند. تفاوت ‌های اصلی بین این دو رشته عبارتند از:

-          تخصص و تمرکز: متخصص ارتودنسی در حوزه تشخیص و درمان مشکلات نظام فک و دندان فعالیت می ‌کند. او متخصص درمان انحرافات فکی، تراکم دندانی، جابجایی دندان ‌ها و تصحیح موقعیت آنها است. در صورتی که دندانپزشک عمومی مسائل عمومی دندانپزشکی را در نظر می ‌گیرد و تجربه ی بالایی را در زمینه تسکین درد، پرکردن دندان ‌ها، جراحی دهان و فک، ایمپلنت ‌ها و غیره دارد.

-          آموزش و تحصیلات: برای تبدیل شدن به یک متخصص ارتودنسی بایستی پس از دستیابی به مدرک دندانپزشکی، دوره تخصصی ارتودنسی را سپری کنید. در حالی که دندانپزشک عمومی می تواند بعد از دریافت مدرک دندانپزشکی، فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز نماید.

-          نوع درمان: درمان هایی که متخصص ارتودنسی انجام می‌دهد به مدت زمان طولانی تری نیاز دارند.  همچنین در نظر داشته باشید ارتودنتیست ها قادر به انجام ترمیم های دندانی، پروتزها، جراحی ها ساده و غیره نمی باشند.

-          تجهیزات تخصصی: متخصصان ارتودنسی نیازمند استفاده از تجهیزات و ابزارهای تخصصی ارتودنسی مانند براکت ‌ها، سیم‌ها و اکسپندرها می باشند. در حالی که دندانپزشک عمومی به طور کلی از تجهیزات دندانپزشکی عمومی استفاده می ‌کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مطب دکتر خطیبی در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را کسب کنید. در نظر داشته باشید که ارتودنسی یکی از حساس ترین و مهمترین روش های درمانی ناهنجاری های فکی و دندانی است. بنابراین جهت بهره مندی از روش درمانی مذکور توصیه می شود که با بهترین متخصصان ارتودنسی در ارتباط باشید. برای این منظور می توانید به مطب دکتر امیرحسین خطیبی مراجعه کنید. 

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما