ارتودنسي سراميكي

ارتودنسي سراميكي

 

در این روش ارتودنسي سراميكي یا ارتودنسی با براکت های هم رنگ ، از براکت های سرامیکی شیشه ای یا از براکت های کامپوزیتی بجای براکت های فلزی رایج موجود،  استفاده می شود و بقیه مراحل و روش های درمانی هیچگونه تفاوتی با روش های معمول ندارد. در ارتودنسي سراميكي سیم ارتودنسی که از بین براکت های سرامیکی گذرانده می شود، در معرض دید خواهد بود و در صورت تمایل بیمار می توان از سیم های ارتودنسی روکش دار سفید رنگ و همرنگ دندان استفاده کرد. ارتودنسي سراميكي با براکت های هم رنگ انتخاب بیمارانی می باشد که به دنبال براکت هایی با جلب توجه کمتر هستند.

این براکت های ارتودنسي سراميكي همرنگ دندان می باشند. در ارتودنسي سراميكي چون براکت ها بر سطح خارجی دندانها چسبانده می شوند، از فاصله بسیار نزدیک دیده می شوند ولی در فعالیت های روزمره بیماران و از فاصله دور کمتر دیده می شود و بیماران از نظر دیده شدن ارتودنسي سراميكي با روش ارتودنسي سراميكي ابراز رضایت می کنند. همچنین باید دانست که حرکت دندانها در روشارتودنسي سراميكي نسبت به براکت های فلزی کندتر است، در نتیجه زمان درمان طولانی تر می شود.

 

 

 

با این وجود براکت های سرامیکی معایبی هم دارند که البته این معایب در نسل جدید آنها به مراتب کاهش یافته است از جمله:

۱. گرانتر بودن ارتودنسي سراميكي

۲. افزایش طول مدت درمان با ارتودنسي سراميكي

۳. افزایش سختی درمان برای ارتودنتیست در روش ارتودنسي سراميكي

۴. شکننده بودن براکت ها در ارتودنسي سراميكي

۵. تغییر رنگ اورینگ ها در ارتودنسي سراميكي

6 . جدا شدن مشکل تر اجزای براکتی ارتودنسي سراميكي

 

باید توجه داشت که در مان با روش ارتودنسي سراميكي نسبت به روش های درمان معمول ارتودنسی، هزینه بالاتری را خواهد داشت. نکته مهم دیگر در رابطه با درمان با ارتودنسي سراميكي این است که این درمان نسبت به سایر روش های معمول ارتودنسی نیاز به مراقبت بیشتر و با دقت تر از جانب بیمار دارد چرا که در صورت شکسته شدن و کنده شدن براکت ها در ارتودنسي سراميكي احتمال آسیب به مینای دندان وجود دارد. لذا باید موارد ذکر شده در مورد نکات ایمنی حین درمان ارتودنسی در بیماران دارای ارتودنسي سراميكي بیشتر رعایت شود.

 

متخصص ارتودنسی در شهریار/ متخصص ارتودنسی در اندیشه

مراجعه کنندگان گرانقدر و عزیز می توانند به منظور دریافت بهترین خدمات درمان و مشاوره در رابطه با ارتودنسی در اندیشه، ارتودنسی در غرب تهران،  ارتودنسی در پرند، ارتودنسی در رباط کریم، ارتودنسی در کرج، ارتودنسی در اسلامشهر به مرکز تخصصی درمانی دکتر امیرحسین خطیبی، متخصص ارتودنسی در شهر شهریار مراجعه نمایند. مطب تخصصی درمانی ارتودنسی در شهریار متعلق به دکتر امیرحسین خطیبی، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک، با امکانات پیشرفته و به روز دنیا و کادری حرفه ای و مجرب، در ساعات 15 تا 20:30 روزهای زوج آماده ارائه بهترین و کاملترین خدمات مشاوره و درمان به شما مراجعه کنندگان گرانقدر می باشد. 

در این مرکز درمانی با بهترین و به روزترین امکانات دندانپزشکی در زمینه دانش ارتودنسی در خدمت شما عزیزان هستیم.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما