ارتودنسي نامريي در شهريار

ارتودنسي نامريي در شهريار

منظور از ارتودنسی نامرئی چیست؟

ارتودنسی نامرئی به هیچ عنوان قابل رویت نمی باشد و در این روش درمان از براکت ها و سیم های شفاف و نامرئی استفاده می شود. امروزه بسیاری از بیماران به دنبال بهره مندی از ارتودنسی شفاف (نامرئی) هستند. استفاده از ارتودنسی یاد شده می تواند مزایایی را به دنبال داشته باشد. افرادی که به دنبال اصلاح دندان های خود هستند، می توانند از ارتودنسی شفاف بهره مند شوند. البته توصیه می شود که فرایند و مراحل مربوط به درمان خود را به دست متخصصان حرفه ای در این زمینه بسپارید. به جرات می توان گفت که ارتودنسی شفاف یکی از بهترین و جذاب ترین راه های درمان ناهنجاری دندان ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارتودنسی شفاف یا نامرئی، می توانید با مطب دکتر امیرحسین خطیبی در ارتباط باشید.

 

مزایای ارتودنسی نامرئی  کدامند؟

توصیه می شود که با دقت بالایی مزایای ارتودنسی نامرئی را بررسی کرده و سپس اقدامات مربوط به درمان مدنظرتان را انجام دهید. لازم به ذکر می باشد که دکتر خطیبی متخصص ارتودنسی بوده و می تواند بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهد. مهمترین مزایای مربوط به ارتودنسی شفاف یا نامرئی عبارتند از:

-          ظاهر زیبا: یکی از مزایای اصلی ارتودنسی نامرئی این است که براکت ها و سیم های شفاف و نامرئی هستند. این به معنی این است که در طول درمان، دیگران نمی‌ توانند سیم های روی ‌دندان های شما را به راحتی ببینند. در سال های اخیر بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور در جهان، از روش مذکور برای اصلاح دندان های خود استفاده می کنند.

-          راحتی و کمترین تحریک: براکت ها و سیم های شفاف و نامرئی ارتودنسی باعث می شوند که حس تحریک کمتری در دهان شما ایجاد گردد. همچنین نصب و خارج کردن آنها نیز راحت ‌تر است و شما هم کمتر با مشکلاتی مانند قرمزی و ترشحات دهانی روبرو خواهید شد.

-          خوردن و شستشوی آسان: یکی دیگر از مزایای ارتودنسی نامرئی این است که براکت ها و سیم های شفاف، قابل جدا شدن هستند. این به معنی این است که شما می توانید با خیال راحت غذا بخورید و دندان های خود را به راحتی تمیز کنید.

 

سایر مزایای مربوط به ارتودنسی شفاف کدامند؟                 

-          اصلاح تدریجی: ارتودنسی نامرئی به طور مداوم و تدریجی محل قرار گیری دندان های شما را تغییر می دهد. به عبارتی شما در طول درمان، به شکل مداوم تغییراتی را در دندان های خود مشاهده کرده و نیازی به تعویض براکت ها و سیم ها نخواهید داشت. پیشنهاد می شود که جهت اصلاح دندان های خود با دکتر خطیبی در ارتباط باشید.

-         زمان درمان کوتاه تر: ارتودنسی نامرئی ممکن است زمان درمان کوتاه تری را نسبت به ارتودنسی سنتی داشته باشد. این امر نیز به دلیل استفاده از فناوری ‌های پیشرفته و برنامه‌ ریزی دقیق ‌تر در ارتودنسی شفاف است.

-         قابلیت تناسب با شیوه زندگی: ارتودنسی نامرئی به شما این امکان را می‌ دهد که به راحتی با شیوه زندگی تان سازگار شوید. شما می توانید غذاهای مورد علاقه خود را بخورید، به راحتی دندان های تان را تمیز کرده و در مکان ‌های عمومی خجالت کمتری داشته باشید.

 

ارتودنسی

 

انواع ارتودنسی شفاف (نامرئی) کدامند؟

بررسی انواع ارتودنسی نامرئی یکی از مهمترین دغدغه های مربوط به بیماران می باشد. از اصلی ترین انواع ارتودنسی شفاف یا نامرئی می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

-          ارتودنسی لینگوال (lingual orthodontics): در این نوع از ارتودنسی نامرئی، براکت ها و سیم ها بر روی سطح داخلی دندان ها قرار می‌ گیرند، به طوری که از بیرون قابل رویت نباشند.

-          ارتودنسی شفاف (clear aligners): در ارتودنسی یاد شده بجای استفاده از براکت ها و سیم ها، از پلاک های سفید و شفاف استفاده می شود. این پلاک ها بر روی دندان ها قرار گرفته و تغییرات آرامی را در موقعیت دندان ها ایجاد می کنند.

-          ارتودنسی مادرید (Madrid orthodontics): ارتودنسی مادرید، ترکیبی از ارتودنسی لینگوال و شفاف است که در این روش درمان براکت ها و سیم ها بر روی سطح داخلی دندان ها قرار می ‌گیرند ولی به جای پلاک های شفاف، از پلاک های مادرید (Madrid aligners) استفاده می شود. پلاک های مادرید بسیار ظریف و نامرئی هستند. همچنین ارتودنسی شفاف (نامرئی) می تواند انواع دیگری را نیز داشته باشد. امروزه برای طراحی انواع ارتودنسی شفاف از تکنولوژی های نوآورانه و جدید استفاده می کنند. 

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما