ارتودنسی نامرئی در ملارد

ارتودنسی نامرئی در ملارد

ارتودنسی نامرئی در ملارد

در این مطلب قصد داریم بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی  را به شما معرفی کنیم. همچنین می‌خواهیم بدانیم یک متخصص ارتودنسی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

منظور از ارتودنسی نامرئی چیست؟ 

قبل از معرفی بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی در ملارد بهتر است ابتدا با این شیوه آشنا شویم. ارتودنسی با روش نامرئی نوعی جدید از این روش درمانی است که انقلابی در دنیای دندانپزشکی به وجود آورده است. این روش درمانی که با نام اینویزیلاین نیز شناخته می‌شود، جایگزینی عالی برای بریس‌های سنتی می‌باشد. در واقع ارتودنسی به صورت نامرئی یا اینویزیلاین روشی پیشرفته برای صاف کردن و رفع ایراد دندان‌ها است. برخلاف بریس‌های سنتی که از براکت‌ها و سیم‌ها استفاده می‌کنند، Invisalign از ترازهای شفاف ساخته شده و از پلاستیک صاف و راحت استفاده می‌کند. این الاینرها به صورت سفارشی ساخته شده‌اند تا به خوبی روی دندان‌های شما قرار بگیرند و به تدریج آنها را به موقعیت صحیح تغییر دهند.

 

مزایای ارتودنسی نامرئی

مراجعه به متخصص ارتودنسی نامرئی و استفاده از این روش درمانی مزایای بسیار زیادی دارد. روش‌های ارتودنسی سنتی مانند بریس‌های لینگوال و ثابت، محدودیت‌های شدیدی در غذاخوردن و آشامیدن انواع نوشیدنی‌ها دارند. همچنین براکت‌ها و سیم‌ها در بریس‌های سنتی می‌توانند مصرف برخی از مواد غذایی را چالش‌برانگیز کنند. در ارتودنسی سنتی خوردن غذاهای چسبنده یا سفت ممنوع است اما خوشبختانه ارتودنسی به روش نامرئی این محدودیت‌ها را ندارد. در ادامه مهم‌ترین مزایای این روش را بیان می‌کنیم: 

•    راحت و قابل جابه‌جایی: ترازهای اینویزیلاین فوق‌العاده راحت می‌باشند، زیرا فاقد سیم و براکت‌هایی هستند که می‌توانند باعث تحریک دندان‌ها شوند. علاوه بر این، آنها قابل جابه‌جایی بوده و به شما امکان می‌دهند آنها را برای غذا خوردن، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن بیرون بیاورید. این انعطاف‌پذیری باعث ارتقای بهداشت دهان و دندان می‌شود و از محدودیت‌های غذایی که اغلب با بریس‌های سنتی مرتبط است، جلوگیری می‌کند.

•    مؤثر برای ناهماهنگی‌های خفیف تا متوسط: ارتودنسی به صورت نامرئی به ویژه برای رفع ناهنجاری‌های خفیف تا متوسط دندان مؤثر است. اینویزیلاین یک راه حل مناسب برای دندان‌های شلوغ، شکاف‌ها یا بایت است. 

•    آزادی در تغذیه: ارتودنسی به روش نامرئی هیچ محدودیت تغذیه‌ای ندارد و شما می‌توانید هر غذایی را بخورید. ترازهای شفاف که برای قرار گرفتن دقیق روی دندان‌های شما طراحی شده‌اند، می‌توانند به راحتی زمان خوردن یا نوشیدن هر چیزی جدا شوند. به این ترتیب شما می‌توانید هر نوع غذا، میوه و خوراکی را می‌خواهید بدون نگرانی بخورید.

 

کاربرد ارتودنسی به روش نامرئی

 

نحوه انجام ارتودنسی به روش نامرئی
برای انجام این روش درمانی توسط متخصص ارتودنسی نامرئی ابتدا باید مشاوره دریافت کنید. دندانپزشک در جلسه مشاوره یک اسکن سه بعدی از دندان‌های شما می‌گیرد. پس از تعیین نوع ارتودنسی مناسب برای شما، قالب گیری می‌کند. سپس مجموعه‌ای از ترازهای شفاف ساخته می‌شوند تا به تدریج دندان‌های شما را در یک راستا قرار دهند. در حقیقت استفاده از ارتودنسی نامرئی و حذف الاینرها بهداشت دهان و دندان را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید دندان‌های خود را به طور معمول مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و به راحتی سلامت دندان‌های خود را حفظ کنید. همچنین این الاینرها قابل تشخیص نیستند و همه افراد در هر سنی می‌توانند از آنها استفاده کنند. ارتودنسی با روش نامرئی یک لبخند زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد و موجب افزایش اعتماد به نفس شما نیز می‌شود.


 بهترین سن برای انجام ارتودنسی نامرئی 
قبل از مراجعه به متخصص ارتودنسی نامرئی باید ببینیم این روش درمانی برای چه باز سنی مناسب است؟ برخلاف بریس‌های سنتی، ارتودنسی به روش نامرئی نیاز به مشارکت فعال بیمار برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. این امر آن را به گزینه‌ای مناسب برای بزرگسالانی تبدیل می‌کند. ارتودنسی نامرئی عملاً غیرقابل‌تشخیص است و به همین دلیل هم کودکان و نوجوانان و هم بزرگسالان این روش درمانی را ترجیح می‌دهند. در این روش درمانی بیمار حتماً باید به توصیه‌های پزشک عمل کند تا بهترین نتایج حاصل شود. نکته حائز اهمیت در این روش مراجعه به یک مرکز درمانی معتبر و پزشک متخصص و ماهر است. هر چقدر تجربه و مهارت پزشک در این زمینه بیشتر باشد درمان ارتودنسی به بهترین نحو انجام می‌شود. 

 

انواع ارتودنسی با الاینر شفاف

 

کلام آخر
با توجه به مطالب ذکر شده در بالا پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین دندانپزشکان متخصص در حوزه ارتودنسی دکتر امیر حسین خطیبی است. دکتر خطیبی با تجربه و مهارت بالای خود انواع ارتودنسی را به بهترین شکل ممکن و با قیمتی بی نظیر انجام می‌دهد. مطب دکتر خطیبی به آخرین تکنولوژی روز در زمینه ارتودنسی مجهز است و انواع خدمات دندانپزشکی در این مرکز ارائه می‌شود.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما