بهترین متخصص ارتودنسی در انديشه شهريار

بهترین متخصص ارتودنسی در انديشه شهريار

بهترین متخصص ارتودنسی در انديشه شهريار

بررسی انواع ارتودنسی
دکتر خطیبی بهترین متخصص ارتودنسی می باشد که توانسته است با تجربه و توانایی بالای خود، رضایت مندی بیماران را کسب کند. ارتودنسی روشی است که به تصحیح ناهنجاری ‌ها و نقص‌ های دندانی و فکی می ‌پردازد. این رشته علمی شامل تشخیص، پیشگیری و درمان اختلالات دندانی و فکی است. در سال های اخیر بسیاری از افراد جهت اصلاح فرم و شکل دندان های خود، از روش ارتودنسی استفاده می کنند. ارتودنسی به منظور بهبود ظاهر، عملکرد و سلامت دندان ‌ها و فک ‌ها استفاده می ‌شود. انواع ارتودنسی شامل موارد زیر است:
-          ارتودنسی سنتی: این روش شامل استفاده از براکت ‌ها و سیم‌ های فلزی است که روی دندان ‌ها قرار می‌ گیرند. این براکت‌ ها با استفاده از سیم‌ های فلزی به هم متصل می ‌شوند و با وارد کردن فشار بر روی دندان‌ ها، آنها را جا به جا می کنند.
-          ارتودنسی شفاف: در ارتودنسی شفاف براکت ‌ها از مواد شفاف مانند پلاستیک تهیه می ‌شوند. بسیاری از افراد ارتودنسی شفاف را با اسم ارتودنسی نامرئی نیز می شناسند.
-          ارتودنسی تراکمی: توصیه می شود که در حین معرفی بهترین متخصص ارتودنسی، انواع ارتودنسی را نیز با دقت بررسی کنید. در ارتودنسی تراکمی برای جابجایی دندان ‌ها، از فشار و قدرت تراکمی استفاده می شود.
-          ارتودنسی موقت: ارتودنسی موقت شامل استفاده از دستگاه‌ های ارتودنسی قابل برداشت است که برای مدت زمان محدودی، قابل استفاده هستند.
-          ارتودنسی جراحی: در برخی موارد برای رفع اختلالات دندانی و فکی شدید، نیاز به جراحی ارتودنسی وجود دارد. در این روش، عمل جراحی بر روی فک ‌ها و دندان ‌ها انجام می شود و سپس از براکت‌ ها و سیم‌ های ارتودنسی استفاده می گردد. دکتر امیرحسین خطیبی پس از بررسی وضعیت فک و دندان های شما، می تواند از بهترین انواع ارتودنسی استفاده کرده و ناهنجاری های به وجود آمده را اصلاح کند. در سایر بخش های مقاله نیز با ما همراه باشید.

 

انواع ارتودنسی

 

بهترین متخصص ارتودنسی بودن چقدر زمان می خواهد؟
در روز های اخیر بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با بهترین متخصص ارتودنسی هستند. برای تبدیل شدن به یک متخصص ارتودنسی حرفه ای، زمان زیادی لازم است. این فرایند شامل تحصیل در دانشگاه به مدت 4 سال برای کسب درجه دکترا در رشته ارتودنسی می باشد. پس از اتمام دوره تحصیلی، برخی از ارتودنتیست ها ممکن است بخواهند تخصص خود را با انجام دوره ‌های پیشرفته و تمرین عملی تکمیل کنند که این امر 2 تا 3 سال زمان میبرد. بنابراین برای تبدیل شدن به بهترین متخصص ارتودنسی، حداقل 6 تا 7 سال زمان نیاز است. ارتودنتیست ها در طول زمان نیز تجربه و مهارت های زیادی را به دست می آورند. توصیه می شود که جهت درمان ناهنجاری فکی و دندانی خود، هم اکنون با مجموعه ی ما  تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که دکتر خطیبی متخصص ارتودنسی بوده و از تجربه ی بالایی برخوردار می باشد.

 

ارتودنسی دندان در چه مواقعی ضروری است؟
جهت تماس با بهترین متخصص ارتودنسی می توانید فرصت طلایی پیش روی تان را از دست ندهید. برخی از مواردی که نیاز به ارتودنسی دارند، عبارتند از:
-          انحرافات فکی: انحرافات فکی شامل مواردی می باشد که فک بالا یا پایین به طور نامتناسب جابجا شده ‌اند. در چنین وضعیتی افراد در حین صحبت کردن یا غذا خوردن با مشکل مواجه می شوند.
-          تراکم دندانی: در برخی موارد، دندان ‌ها به شکل نامنظم در دهان قرار می ‌گیرند، که در این صورت نگهداری و تمیز کردن دندان ها کار دشواری خواهد بود.
-          پیشانی برجسته: وجود پیشانی برجسته می ‌تواند منجر به مشکلات ظاهری در افراد شود. در این صورت افراد به ارتودنسی نیاز خواهند داشت.
-          تراکم دندانی و جابجایی: در صورتی که دندان ‌ها به طور نامنظم در دهان قرار گرفته اند، قطعا برای تصحیح و تراز کردن آنها نیاز به ارتودنسی وجود خواهد داشت.
-          فاصله بین دندان‌ ها: در برخی از افراد، دندان ‌ها فاصله بیش از حدی با یکدیگر دارند. در این صورت افراد می توانند با بهترین متخصص ارتودنسی در ارتباط بوده و روند درمانی خود را شروع کنند. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص ارتودنسی دندانی وجود دارد، هزینه ی مربوط به آن می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینه ی ارتودنسی می توانید با ما در ارتباط باشید.

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.

تماس و مشاوره : 02165247966
footer footer
 ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار

ارتودنسی در شهریار ، دندان پزشک شهریار ، من امیرحسین خطیبی، فارغ التحصیل ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت هستم، دارای بورد تخصصی. در حال انجام درمان‌های ارتودنسی مانند اصلاح بی‌نظمی دندان‌ها و مشکلات فک با روش‌های ارتوپدی و جراحی فک. آماده کمک به شما در درمان ناهنجاری‌ها.

بخش هایی از سایت

ارتباط با ما